Russian

Fotbolls-EM lunkar på, med eller utan Sverige. Och Ryssland visade sig vara rätt så bra.

Som vanligt spenderar HON sin sommar hos sin mormor (eller är det farmor?). Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Bra, antar jag. Farligt, vet jag.

Jag funderar lite på att dra iväg någonstan snart. Kiev, hur låter det? Svassa runt på ukrainska gator och titta på var Sverige ska vinna nästa EM. Det gäller att kunna blicka framåt. Våga släppa det gamla.

Ha! Vem fan släpper det gamla. Man famlar efter de sista halmstråna in absurdum. Mitt liv är faktiskt inte så mycket mer än ett ständigt famlande; ibland får man tag på det man letar efter, och ibland inte. Men famlar, det gör man oavsett.

Eller New Jersey.
Byta in sina drömmar mot en bil och veva ner rutan och låta vinden ta tag i håret. The night bustin' open and these two lanes will take us anywhere. Och lyssna på Roy Orbison, såklart.

Nu ska jag ta en vinare och fundera på om jag ska ringa HENNE. Den ligger där på soffbordet, mobilen. Like a killer in the sun.

Dagens Låt: Bruce Springsteen - Thunder Road (Ja, va fan trodde du?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback