Lugn och fin

Sommar. Och allt vad det innebär. Jag har, som vanligt, tagit mig upp till Gävle med planerna att spendera sommaren här. Det ser faktiskt ut som om det skulle kunna bli en lugn och avslappnad sommar den här gången. Det är inte alltid det är så, lugnt och avslappnat.
Anledningen till min optimism är att jag inte har hört från varken HON, Sandra eller Sofia på ett bra tag nu.
Jag har i och för sig inte hört från så många personer alls nu på ett tag, men det är en annan femma.

Det är underligt, det där. Hur man kan frysa i solen, svettas i regnet. Hur man kan sakna något man vet är dåligt, till randen på förödande. Men lik förbannat - man saknar det.

Det kan nog bero på ett för tillfället pågående europeiskt mästerskap.

Att höra av sig eller inte höra av sig - är egentligen ingen fråga. Men lik förbannat - man gör det.

Dagens Låt: Bruce Springsteen - Dancing In The Dark (This gun's for hire...)

Kommentarer
Postat av: Anna Appelblad

Hej, Vad söt din blogg var!

förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer.

Postat av: H

Fredde...suck.

2008-06-17 @ 10:22:51
Postat av: Johanna

Kanske för att du loggat in nu (vilket genererar flytten) Så kom nu inte här och var smart på mig ;)

Och jag vill veta vilken flicka det är som hör av sig, för helt utan oss kan du omöjligt vara så optimistisk, eller är det så att du faktiskt vann en söt parfym?

2008-06-17 @ 12:33:18
URL: http://joyli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men du...

Flickor = struligheter...

2008-06-17 @ 13:17:32
URL: http://joyli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sanning broder...

Och lockande = optimism.

2008-06-17 @ 14:03:29
URL: http://joyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback