Mycket, igen.

Nu är det mycket, igen. Framförallt i skolan. Det är i alla fall där det märks. Det som är mycket på andra håll är betydligt lättare att uppskatta. Och väldigt svårt att hålla sig borta ifrån. Speciellt efter en underbar helg norrut.

Fikade. Ja, vi var faktiskt och fikade. Det har vi nog aldrig gjort förut. Men efteråt delade vi på ett halvt paket och tog en öl som blev två som blev tre. Det kändes mer rätt.

Jo, en vecka gick rätt så fort.


Dagens Låt:
Moneybrother - It Might As Well Be Now (Vet inte riktigt, men visst är det något speciellt med den?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Look who's talking... Jag tycker nog att du låter andra saker ta alldeles för mycket tid. Mera blogg!! Jag ska skärpa mig... Tror jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback