The Queen Is Dead

Nu börjar den Allsvenska premiären krypa allt närmare. Gefle träningsmatchar borta mot BP idag. Vi måste slicka såren efter 2-5 förlusten igår. Det känns inte bra att släppa in fem mål i gestrikefotbollens El Clasicó (Gefle IF - Sandvikens IF, division 2).
Jossa börjar återigen som mittback, litar inte Pelle på sina nyförvärv?

Det pep till i telefonen efter sex and the city igår. Jag är en idiot som svarade.

Vi hade match igår, sista för säsongen. Vi åkte iväg till pappersbrukens mecka, Skärblacka, och vann med 8-3.
Inget man skriver hem om.


Vad är det med mig egentligen? Varför kan jag inte tillåta mig själv att få vara lycklig? Är det jakten, spänningen, som jag älskar? Ja, så är det nog.

Dagens låt: The Smiths - Heaven Know's I'm Miserable Now (Det krävs, som sagt, en dåre för att svara på ett sånt mess. Det får lätt sina konsekvenser)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte bara helt sonika lägga skulden på den som skickade först?

Postat av: Fredde

Jo, det kanske man skulle ta och göra.
Du kastade första stenen, typ.

2007-03-08 @ 17:54:41
Postat av: Johanna

Det är ett vinnande koncept, iaf sålänge man själv avgör vad som är vinnande... Och den rätten har du väl inte gett upp än?

2007-03-09 @ 10:02:49
URL: http://joyli.blogg.se
Postat av: Fredrik

Den rätten ger man aldrig upp. Låter som du är en hejare på det där?

2007-03-09 @ 12:06:13
Postat av: Johanna

Mmm... Du också, även om du försöker att argumentera mot dig själv ibland.

2007-03-09 @ 19:00:42
URL: http://joyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback