Skönt.

Jag har precis pratat med HON igen. Det gick nog bättre än vad jag trodde i torsdags. Hon tyckte att jag hade varit söt som hade skrytit om henne inför Beck&Co. Tur det.

Tog en snabb vända ner på stan efter senaste inlägget. Jag köpte ett par nya jeans, de satt schysst. Lite baggy. Inhandlade även två nya skivor, "Horses" med Patti Smith och The New York Dolls självbetitlade debutalbum. Två godingar från 70-talet.


Jag kollade på "Kalle och Chokladfabriken" en gång till. Mycket fascinerande.
Jag identifierar mig mycket med Willy Wonka, liksom honom har jag ett ställe där de mest förunderliga saker sker som många vill se och uppleva.
Främst tjejer, uppenbarligen.

Dagens låt: Säkert! - Det Kommer Bara Leda Till Något Ont Ändå (Texten betyder inget, det är mest en skön låt. Eller, den betyder inte så mycket i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback