Kvinnor

Vi fick 2-2 borta på Grimsta igår. Oremo fortsätter att övertyga på topp, han fick starta bredvid Sulan igår. Hans andra raka från start, tror jag. Hoppas han får en rejäl chans. Det vore modigt att testa.

Det som alltid har kännt så nära, men ändå så långt bort, var helt plötsligt i mina armar.  Det kändes  från början att det var fel. Jag kunde inte bry mig.
När jag kom in till henne satt hon med min gråa huvtröja över axlarna. Hon frågade om jag hade saknat den.


Idag är det den 8:e mars. Det firades med att jag lånade Le Deuxième Sexe, köpte Marlboro Lights och satt mig med en vinare i parken. Länge leve det andra könet!

Dagens låt: Tracy Champman - Behind The Wall (106 sekunder smärta. Det känns som Tracy är min Moz.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mjau :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback