iPod

Igår hade vi sista hockeyträningen med hockeylaget. Rätt så skönt, faktiskt. Nu är det bara lite cuper kvar, sen är det dags för avslutningsfest. Den ska tydligen vara nått i hästväg.
Min nya iPod kom på posten igår. Det är något väldigt speciellt när man får vika upp boxen. Man blir som barn på nytt.


image2

HON kom hem till mig igår efter träningen. Vi har inget att säga varandra, känns det som. Vi delade ett halvt paket John S under tystnad innan hon gick hem. Det är nog bara en tidsfråga nu.
När jag kom in igen så hade Sofia bakat scones i köket. Vi satte oss hon slog på Meat is Murder med The Smiths.


Efter träningen satte jag mig med lite plugg. Vilken ångest. Varför ska allting vara så svårt hela tiden? Men det ska nog gå att lösa. Tentan är ju bara imorgon.
Sen så kom HON förbi. Det var länge sedan vi träffades.

Jag hade svårt att somna efter det / Jag hade svårt att somna efter det.

Dagens låt: Coldplay - Fix You (Ja, någon skulle behöva laga mig)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är jävligt svårt att tentaplugga med skitig spis... Antagligen därför det gick åt helvete den här gången. Jag ska lära mig av dig till nästa gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback