Beige

Har precis kommit hem från en fika på stan. Jag och Sofia skulle åka ner och kolla om Jontes hade fått in några nya skivor. Köpte "Ett kolikbarns bekännelser", på LP. Två väl investerade hundralappar.

Skivletandet var törstframkallande, så vi gick förbi Wayne´s på vägen hem. Hon beställde grönt te och en focaccia. Jag tog den största latten någonsin.
En hink kaffe och två timmar senare tog vi bussen hem. Gick in på hennes rum och provade skivan. Vi satt och tittade på varandra och lyssnade på "Brännö Serenad" när HON ringde.
Vi ska tydligen på bio ikväll. Jag tror det blir nått svenskt.

Dagens låt: The Fray - How To Save A Life (Ibland, ganska så ofta faktiskt, känner jag mig som Dr. Cox. Och Willy Wonka, förstås)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst säger det sig självt... NU... Jag som huvudsakligen städat helt andra saker... Jo, inte är det det nya beige iaf...
Tydligen bio, spännande... Jag ska nog sova 25 min, kom hem nu av alla tider. Orutinerat.

Postat av: Johanna

På så vis... Fast då gissar jag att rutig inte blir ditt nästa steg. Inte så annorlunda tid som det borde. Det där med att lära sig av sina misstag... Inte min kopp te, å andra sidan blev det bara te. Solarie-looken. Inte lika hett nyktert.

2007-03-20 @ 08:29:32
URL: http://joyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback