Regn.

Det regnar ratt sa mycket har borta. Nu ljog jag. Det regnar fruktansvart mycket pa den har on. Det har regnat sa mycket att jag inte har haft nagon internetuppkoppling pa hotellet. Nu har jag, till slut, hittat en uppkoppling.

Jag har aven bytt stad. Jag har akt fran London till Manchester (ni vet, who put the M in Manchester?")
Forsta kvallen i Manchester motte jag tva norksa killar ute pa en pub. Det var tva skona lirare, och vi blev sittande dar till langt in pa smatimmarna. Mycket trevligt. Jag ska ut med dom ikvall igen, da ska de visa mig var alla "bitches n' hoes" finns.

Jag tror att det ska bli roligt.



Dagens Låt: The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out (Ar man i Manchester, sa ar man faktiskt i Manchester.)


Kommentarer
Postat av: en som vet

antingen har du gått och blivit deltidsmytoman eller så behöver jag en synundersökning. tyckte nämligen att jag såg din karaktäristiska vaggande struprörsjeans-hämmade gång på staketgatan för inte allt så länge sedan. Sist jag kollade ligger staketgatan inte ens i närheten av manchester,

2007-07-28 @ 11:13:46
Postat av: Johanna

Välkommen tillbaka Fredde-darling :)
Och besöker öar gör du också, nöjd?
Själv kom jag just tillbaka från en tripp till östergötland, det var regnigt, blött... och inte är man singel heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback