London, Part Two.

Sådär. Efter en jäkla massa strul så har jag tillslut hittat ett hotell. Ett litet skyffe i Soho som visade sig vara drivet av svenskar, så det gick att få lite rabatt.
Jag höll på att få hjärtsnörp när jag inte hittade datorn, men den hade hamnat under en skjorta.

Det ska bli fruktansvärt skönt att ta sig lite ledigt. Det är jag, om någon, värd.

Jag tittade upp möjligheterna att ta sig norrut någon gång i veckan. Det finns mer än naturen som lockar i Skottland.

Nu ska jag gå ut och käka lite och dra några pints. Mörk öl på tisdagar. Bara för att man byter land behöver man inte byta traditioner.


Dagens Låt: The Clash - London Calling (De spelade faktiskt den på Heathrow)

Kommentarer
Postat av: David

London calling vid ankomsten till Heathrow. Mäktigt!
Radio gaga skulle jag vilja höra just nu där jag sitter o lyssnar på radiosmörja.

2007-07-19 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback