London, BABY!

Jag ska precis kliva på flyget till London nu. Det är en riktig impulsgrej. Jag tog på mig att byta skift med en gubbe på jobbet, så jag fick en hel del extrapengar direkt i näven därifrån, sen så blev jag tillfrågad om jag jag kunde vända lite plattor på en gammal polares 25-års fest. Det gav också ett par tusen. Direkt i näven, såklart.

Så därför sitter jag här nu, uppkopplad på Arlanda, och väntar på mitt flyg. Känner mig lite nervös, faktiskt.

Jag ringde till Sandra och frågade om hon ville följa med. Hon var redan på ön, men inte i England. Hennes sommar spenderas tydligen i Skottland. Hm. Undrar om det får bli en utflykt norrut, kanske.

Hoppas jag får sitta vid en nödutgång.
Och att whiskeyn är billig.


Dagens Låt: Bell X1 - Eve, The Apple Of My Eye ("The grass is greener where  it rains" - och alla vet hur mycket det regnar i London)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback