Alla brustna hjärtans dag?

Jag har gjort slut med Sandra. Hon var helt säker på att det var för att hon hade börjat prata om att flytta ihop. Det var det inte. Även om det var en fullständigt idiotisk idé. Vi hann ju bara vara tillsammans några veckor.

Såg HON i skolan med emo-killen idag. Jag undrar om dom är tillsammans, det verkar inte riktigt så.
I och för sig så verkade det nog inte som att jag och Sandra var tillsammans heller.

Funderar på om jag ska gå ut på hg ikväll och glömma det här på det gamla vanliga sättet.

Eller så stannar jag hemma och lagar något gott, korkar upp en flaska rödtjut, tänder några ljus och kollar på en bra film. Det lät inte heller så dumt.
Att vara med mig själv ett tag. Det känns verkligen som att jag behöver lite me-time.

Nej, så får det bli. Jag slår på Smiths-skivan och korkar upp.

Glad Alla hjärtans dag...

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Hannah

broken heart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback