Jan Guillou.

Ja, han var faktiskt med i 'På Spåret' idag. Och han var bra. Det kändes inte helt bra.
Men vi (jag och Karate är ett, snudd på, oslagbart team) piskade allafall dit fjolårsvinnarna. Det är alltid något. Kanske inte man hänger i julgranen, men ändå.

Senast så var det en cigarett. Nu var det ett bakverk det handlade om. Också. Att vara hälsosam med HENNE är lika omöjligt som att sjunga djurgårdslåtar på Norra Stå.

Annars så har en Anders och en Måns präglat mina nätter nu på slutet.. Och en Björn.

Vi tog marmelad till våra rostmackor. HON ville ha kaviar på kanterna, det var inget jag kunde erbjuda.

Hon är, som man tydligen säger, Top Notch. Notera; Hon, inte HON. Det kan (och bör) hänga ihop med björnen.


Dagens Låt: The Mitchell Brothers - Michael Jackson (Den som ändå kunde glida över scenen. Tänk om, tänk om...)

Kommentarer
Postat av: Ryssen

Jag kommer ner till Linköping i helgen... jag undrar: hur går det med hockeyn egentligen? För det var väl så det började en gång i tiden, långt innan tjejer kom på tankar.
Men ändå... jag gillar verkigen sättet du tacklar allt som händer med HENNE. Det du sa om sms var verkligen fint... för att inte tala om ensam tillsammans.

2007-12-15 @ 01:47:38
Postat av: Ryssen (igen)

Fred, You're a fuckin' legend. That or you're gonna be...

2007-12-15 @ 01:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback