Nä.

Nu jäklar. Nu har jag äntligen tagit tjuren vid hornen (?) och klippt av mig mina lockar. När jag berättade det för lillesyrran så grät hon en skvätt. Jag tror det var påhittade tårar.

För att citera mig, från förut, dock, ; "det är bara en tidsfråga innan det här är slut. HON känner ingenting för mig, och jag känner likadant för HENNE"

Jag och Penny spelade badminton för några dagar sen. Jag har fortfarande fantastiskt ont i stjärten. Och imorgon ska jag möta honom en gång till.

På vägen hem från [hg] ikväll så tänkte jag rätt så mycket på HENNE. På hennes nyklippta hår, och hur det luktar persika. På hennes lena kropp och hennes otvivelaktiga musiksmak.


Men när jag kom hem så ringde jag inte till HON. Jag gick in till
Sandra istället. Natten har sin egen logik.

Fyfan vad jag längtar till Shout Out Louds kommer. Det är inte så långt kvar nu.


Dagens Låt: Johnossi -
The Show Tonight (Varje kväll har ett medförande soundtrack. Det är bara inte alla som vet det)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fäller en tår...

Postat av: Emelie

Blev den nya frisyren fin då? :)

2007-04-26 @ 18:55:33
URL: http://emelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback