Long time, no see.

På allmän (nåja) begäran så kommer det en uppdatering över senaste tiden.

Jag har varit tämligen upptagen med ditten och datten, som det brukar heta, så därför har bloggandet blivit lidande. Efter att ha läst igenom det senaste jag skrev, de s.k. "fylle-inläggen", så blir jag lite orolig över mig själv och min hälsa. Vad har jag för valt för riktning egentligen, är jag på väg mot ett grund? Det kan nog kvitta. Säkert är dock att någonting saknas. Och det är fan inte salt.

Snart börjar Allsvenskan. Det räcker så.

Vi har bråkat mycket den senaste veckan. Det har vi gjort, HON och jag. Allting kulminerade i ett gräl som slutade i att tre tallrikar rök i marken och jag åkte till Gävle.

Har tagit mig hem till Gävle. Nu ska det ätas gratismat och umgås med familj. Sen så lät det som att Cidier skulle svänga ihop någonting till helgen.

Men det var nog mitt fel från början. HON tyckte att jag hade haft tankarna på annat håll senaste tiden. Det har jag så fan heller haft, sa jag. Det var så jag sa. Det var nog mer en bekräftelse än ett försök att slå ifrån mig "anklagelsen" .

Jag läste för övrigt, i en blogg nära dig, att någon hade funderingar på att ta en grogg i ett försök att bota bitterhet. Hoppas det gick bra.
Sen så läste jag också, inte på samma ställe, det bör tilläggas, att haschrökande som ung kan leda till psykos som vuxen. Men det visste jag redan.

HON hade rätt. Mina tankar har varit på många ställen senaste tiden. Men aldrig så sällan som hos henne. Det finns en annan tjej, som gör sig mycket bra i grått, vilken har stått som värdinna för mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick för bra... Mycket alkohol och mycket tvivelaktigheter har resulterat i bloggtorka. Fan va tvivelaktig jag är... du också.

Postat av: Johanna

Njaa... Vi duger till en hel del... Versen före borde du gilla bättre? "Vem bryr sig om hur nätterna far? Jag bryr mig inte ett spår. Bara jag får ha mitt ansikte kvar, dolt i min älsklings hår."

2007-04-04 @ 14:47:51
URL: http://joyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback