Jag går på promenad

Hörde nyss Uffes promenadvisa om Norrköping. Han tycker tydligen om Louise. Det är en fin bit, det är det.

Sofia vaknade med rodnade kinder imorse. Hon hade visst haft tentafest, det gick väl sådär. Hon var i alla fall nöjd med att vakna upp i rätt trappuppgång. Det var inget hon hade räknat med.

Sitter hemma hos Penny och snackar med Karates polare om datorer. Han verkar lite bitter. Jag hade tydligen skickat något elakt till honom.

Vi spelade lite Eldkvarn när vi (hon) vaknade. Helt plötslgt ringde HON.Jag sa att vi skulle träffas hemma hos henne. Inte hos mig.

Dagens Låt: En Promenad Genom Stan - Ulf Lundell (Ja, vad fan tror ni. Vill du vara min Louise?)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket hon, Hon & HON blir det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback