Hockey-VM

Jag tror det har börjat ett mästerskap i hockey. Det torde vara VM. Det kan även vara segling. Eller bandy.

HON ringde idag och frågade hur allting var här hemma. Tack, fint. Och där nere? Det fanns inte ens tillstymmelse till glöd i våra röster. Hrmpf. Men vem trodde något annat, i och för sig?

Ta mig tusan så hade jag inte rätt. Det var VM.

Approå Dagens Låt så har jag insett att det är rätt så tråkigt. Vem fan bryr sig om vad jag lyssnar på? Förmodligen inte en jäkel. Så därför tänker jag, på daglig basis är tanken, bjuda på lite finsk manodepression;

Dagens Arto Paasilinna: "Åkeriägaren brast ut i ett rungande skratt och lovade att omedelbart sätta sig i bussen och bränna iväg genom landet i riktning mot Tavastland"

(man kan ha lite svårt att se det direkt manoderpressiva i detta. men då skall man ta i åtanke att denne ´åkeriägare' är medlem i ett självmordssällskap)

Kommentarer
Postat av: En gammal flamma..

Någon har för mycket fritid :)

2007-04-28 @ 20:46:13
Postat av: Johanna

Jag gillade dagens låt... Först håret, nu låten... Försöker du säga mig något eller?

Postat av: Laban

Tak för at du viisar ommtancke för mit lila könnsorgan.

2007-05-09 @ 21:58:47
Postat av: Johanna

Ja... Jag gillade dagens låt... Har stora planer på att införa dagens smak / lukt i min blogg (fast i min takt lär det mer bli "månadens") O förresten, hjälper det att tjata om en liten uppdatering här också?

2007-05-14 @ 00:32:52
URL: http://joyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback