Han är på toaletten.

Jag sitter hemma hos Håret. Vi kommer rätt så bra överens. Det vi pratar mest om är tjejer, det är lite roligt. Stofilen och Tommy är också med. Vi har trelivgt. Ganska så mycket.

Sofia kom in till mig idag. Hon hade med sig sin vinylspelare och lade på Shout Out Louds - Howl Howl Gaff Gaff. Vi blev bra packade till Very Loud. Vi blev nog, passande nog, rätt så högljudda.

Vi ska vidare på Flamman snart. Tror jag. Om inte annat så blir det väl en Herrgård.

Jag tänker på Sofia lite för ofta. Just nu tänker jag p ånågon annan, även där - finns det inte någon som akn stoppa mig? , lite för mycket....

Varför, oh varför, kan ingen rädda mig från mig själv?

Dagens Låt: Al Green - One Women ("one woman is breaking my heart, while the other one is making me do wrong")

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du bli räddad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback