Griiiilla

Idag så hörde jag och Karate en rolig låt på p3, tror att det var de-lux. Hur som helst så handlade den om gamla punkare som hade vuxit upp och börjat rösta blått efter löneökningar. Den var rolig och och handlade om att grilla. Vi blev inspirerade och köpte tre kilo karré.

På vägen hem från grillen så såg jag någon sitta och sova i trappuppgången. Det var Sofia, hon var tämligen packad. Jag bar upp henne och nu ligger hon på min säng. Jag tar soffan.

Vi grillade och kollade film och snackade. Han hade precis ringt till tjejen han hade träffat på Statoil för ett par veckor sedan. Hon föreslog fika, han tyckte det lät bra.

När hon sover så har hon munnen lite öppen. Det är lite sött. Jag ställde precis fram en hink och drog bort håret från hennes ansikte, det ska nog gå bra att sova på soffan.

Dagens Låt: Tiger Lou - Last Night They Had To Carry Me Home (Ja, inte mig alltså.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Intressant anledning att sova på sin soffa... Innan jag tycker att någon som däckat i trappen är lite söt avdäckad i min säng... Får jag vara bra förälskad... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback