Lite uppdatering

Jag träffade HON med en annan kille i fredags kväll. Det var nån jävla emo-poppare med alldelles för tighta jeans och konstig frisyr. En sån där kille som lyssnar på sånt "som gäller just nu", även fast han, precis som jag, helst bara vill skaka loss till Boten. 

Men jag tänkte ju inte ge upp henne utan kamp, det tänkte jag verkligen inte. Så jag söp mig snygg i baren och gick fram till henne efter ett tag. Man kan nästan lista ut själv hur bra det gick.
HON vände sig om och tog sin emo-kille i handen och gick därifrån. Tre jäger-shots senare så såg jag henne igen, nu utan kille. Jag gjorde en kraftsamling och gick fram till henne.
Vi hann inte prata mer än nån minut innan killen kom och frågade om det var några problem.
"Är det några problem?"    Vad är det för jävla fråga? Jag tände till på alla cylindrar och svarade något spydigt i stil med, "ja det kom precis ett"  
Jag fick ett hånskratt till svar och svarade själv med att sänka idioten. Det verkade inte som om det imponerade något på henne. Hon började skrika och slå mig och sen så kom vakterna.
Det var väl en tämlingen misslyckad kväll får man säga.

Jag gick ut på lördagen också, då gick det lite bättre. Hon hette Sandra, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback