Gefle

Jag har precis kommit upp till Gävle. Ska bli så jävla skönt med lite jullov, spikade två tentor innan jag åkte upp. Det var en grymt seg resa, fastnade i kö utanför Stockholm.
Men men, nu är man framme iallafall.

HON hörde av sig och meddelade mig att vi "aldrig mer kommer att ses, ditt svin." Det känns lite jobbigt

Det tog inte lång tid innan man träffade folk från Linkan. Mötte Cidier nere på Nian, han skulle köpa julklappar. Sen så mötte jag Tobbe utanför. Halva MB är i Gävle. Det börjar lukta lite lagfest, kanske?

Men  jag klarar  mig, det visade sig att Sandra bor i Sandviken. Även där börjar det lukta lite. Kanske inte lagfest, det blir nog mera en hemmafest...

// 
Freddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback