Facit

Facit för helgens bravader blev två fylle-samtal til HON. Det var väl inte så lyckat. Varken det första eller det andra.
Första gången jag ringde henne, inne från hg, började vi bråka lite. Jag vet inte riktigt om vad, men jag tror att hon tyckte att jag var för full. "Vi får ta det där imorgon" sa hon och la på.

Efter det så drog vi (Jag, Bäck och Cider) från [hg] vidare mot Kårallen.
Vi hann inte vara där länge innan jag fick ögonkontakt med en söt tjej. Hon log tillbaka. Stärkt av både det ena och det andra så gick jag fram till henne och körde min grej.
Det funkade hur bra som helst. Det är vinst varje gång när man kör sin grej.
Lite som att stjäla godis från barn.

Sen kom Cider fram och sumpade allting. Det var nog bäst så.

Nu har jag precis pratat färdigt med henne. Igen. Vi bestämde oss för att sakta ner lite, allting har gått ganska så fort. Det var ett bra snack.
Det var det.

// Fredrik "Mediaprofilen" Larsson

Kommentarer
Postat av: henke pet

Att köra sin grej är the shit.

2006-12-10 @ 22:24:07
Postat av: Sleven

Jävla trendigt att köra sin grej.

2006-12-10 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback